The Host

20 minuter kvar innan jag skall ut ur huset för att se denna film som fått chockerande lite publicitet med tanke på att det är Stephenie Meyer som skrivit boken som filmen är baserad på. Man bara HALLÅ??! Vad tänker de med? De kunde fått in så sjukt mycket pengar!!!
 
Innan skrev jag ett sjukt satsigt inlägg om boken men sedan dog datorn och inget sparades, men för er som inte läst The Host kan jag säga att den handlar om kärlek i alla dess former, behandlar frågan "varför finns ondska" och är SÅ mycket bättre än Twiligtht. Hur hade det kännts att ha en annan människa i sitt huvud, en människa som gör en förälskad i en man som vill döda en? Ni vet inte? LÄS BOKEN!
 
Ska alltså se filmen nu och är taggad. Och hungrig. Fortfarande hungrig. Trots att jag ätit svinmycket. Suck.
 
Vilket våldsamt och oorganiserat inlägg. Sorry for that guys. Nu skall jag gå och smeta på lite läppstift på läpparna och maskara på ögonfransarna och bege mig mot stan. Adjöss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0